Gyakori kérdések

Hogyan módosíthatom személyes adataimat?
Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül a “Bejelentkezés” menüpontban tudod módosítani személyes adataidat.

Hol találhatok Innospot bemutató termet?
Az Ügyfélszolgálat menüpontra kattintva találod az innovációs pont elérhetőségét és nyitva tartását.

Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?
Webáruházunkba bejelentkezve a “korábbi rendelések” menüpont alatt tudod megtekinteni azokat.

Kupon felhasználási információk

Ha több terméket rendelsz, akkor a kupon kedvezménye a teljes rendelés végösszegéből lesz levonva, amennyiben minden megrendelt termék raktáron van. Ha egy vagy több termék nincs raktáron, akkor a kupon kedvezmény csak a rendelés leadásakor raktáron lévő termékekre lesz érvényes. Kedvezmények nem összevonhatóak, egy rendeléshez csak egy kedvezmény vehető igénybe: kupon kedvezmény, vagy leárazás. Kérjük figyelj arra, hogy 1 kupont, csak egyszer tudsz érvényesíteni, ha már felhasználtad, akkor azt sajnos nem tudjuk újra aktiválni. Ebből kifolyólag kérjük, hogy kuponjaidat megfontoltan használd fel.

Küldemény átvétellel kapcsolatos fontos tudnivaló!
A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.

Meghibásodott a készülékem, mi a teendő?
A termékedet postázd vissza, komplett csomagban, számlájával, garancialevelével, tartozékaival. Ez a lehető leggyorsabb módja a garanciális ügyintézésnek. Amennyiben ez nem megfelelő, természetesen személyesen is leadható ügyfélszolgálatunkon.

Bővebb felvilágosításért látogass el Garancia oldalunkra, ahol minden szükséges információt megtalálhatsz, valamint a szakszervizek legfrissebb listáját.

Mikor lesz kész a szervizelésre leadott termékem?
Kollégáink minden tőlük telhetőt elkövetnek, hogy a szervizelésre leadott termék mielőbb, hibátlanul visszakerülhessen hozzád, és természetesen haladéktalanul értesítünk, amint az elkészült. Amennyiben ez nem valósul meg 1 héten belül, érdeklődhetsz ügyfélszolgálatunkon. Kérjük, hogy a gyors beazonosítás végett készítsd elő a számlád sorszámát.

Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni üzleteikben?
Üzleteinkben többféle fizetési módra van lehetőséged, kérjük figyelmesen olvasd el a lenti tájékoztatót. Részletek

Mit jelent a csomag ajánlat?
Egyes termékeink csomagajánlatban is megvásárolhatóak. Ez azt jelenti, hogy a termékhez tartozó kiegészítőket kedvezményes áron adjuk a főtermék megvásárlása esetén. Minél több kiegészítőt vásárolsz, általában annál nagyobb a kedvezmény mértéke. A csomagajánlatokat mindig a termék adatlapján, a “csomag ajánlatok” fül alatt találod.

Mit jelent az árgarancia szolgáltatás?
Az árgarancia biztosítja, hogy amennyiben a termék ára a megrendelés után, de még a számlázást megelőzően csökken, vagy emelkedik, a vásárlónak az olcsóbb áron kerül kiszámlázásra.

Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?
A fiókodban ellenőrizheted a leadott megrendelésed. Ha az érdekel, hol jár a csomagod akkor a GLS tracking oldalon, a csomagszámod megadásával ellenőrizheted.

Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?
Amennyiben már számláztuk, vagy átadtuk rendelésedet futárszolgálatunknak, kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Üzleti célból szeretné velünk felvenni a kapcsolatot?
Kérjük erre e-mail címre küldjön egy pár soros bemutatkozást, melyből kiderül, hogy milyen formában szeretne velünk együtt dolgozni (pl.: tervező, kivitelező, viszonteladó, beszállítói partnerünk szeretne lenni) info@innospot.hu

Vállalati ajánlatot szeretnék kérni!
Ha egyedi ajánlatot szeretne kérni vagy az Ön elképzelése helyszíni bejárást, előzetes egyeztetést igényel, kérjük ezen elérhetőségeken keressen bennünket. info@innospot.hu

Magyar menü található-e a készülékben?
Ezzel kapcsolatosan mindig a termék adatlapján, a specifikáció fül alatt tájékozódhatsz. Amennyiben ott nem szerepel ez az információ, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Ki tudom próbálni a termékeket?
Bemutató termünkben lehetőség van minden kiállított termék kipróbálására. A Bemutató terem elérhetőségét és nyitva tartását a Kapcsolat fül alatt találod.

Régi használt termék leadható-e Önöknél?
Bemutató termünkben le tudod adni régi használt készüléked, mivel az veszélyes hulladéknak számít.

Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd!

Előre utalásos fizetés esetén mire kell figyelni?
Amennyiben ezt a fizetési módot választod, kérjük figyelj arra, hogy a közlemény rovatba fel kell tüntetni a megrendelésed számát.

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
Webáruházunkban lehetőséged van Online Paypal és Banki átutalásra.

Hol találhatok Innospot üzletet?
Cégünk bemutatótermet üzemeltet melynek címét és nyitvatartási idejét az Ügyfélszolgálat menüben pontosan megtalálod.

Meddig vehetem át a megrendelt terméket? Meghosszabbíthatom az átvétel idejét?
Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy rendelésed átvételéről e-mailben tájékoztatunk. Bemutató termünkben 5 napig van lehetőséged átvenni a termékeket, utána automatikusan töröljük, az átvételi idő meghosszabbítására jelenleg nincsen lehetőség.

Mikor kapom meg a díjbekérő számlát?
A díjbekérő számlát akkor fogod megkapni, ha minden általad rendelt termék egységesen a Raktárban van.

Házhoz szállítással kapcsolatos néhány fontos tudnivaló
Házhoz szállítás csak hétköznapokon üzemel, munkaidőben. Néhány rendhagyó esetben, a forgalmi körülmények miatt a kiszállítás ideje kitolódhat. Megértésedet és türelmedet kérjük ezekben a kivételes esetekben. Fontos információ, hogy amennyiben azt látod küldeményed státuszában, hogy Kiszállítás alatt, ebben az esetben a kiszállítás pontos időpontjáról érdeklődj a futárszolgálatnál. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd.

Szeretnék házhoz szállítással rendelni, de az oldal nem engedi bejelölni az opciót, miért?
A számla megfelelő kiállításához szükségünk van bizonyos adatokra. Ezek a következők: számlázási név, cím, valamint egy érvényes mobiltelefonszám. Ha a számlázási címtől eltérő címre kéred a megrendelt termék kiszállítását, akkor egy szállítási címet is meg kell adnod. Ha a számlázási és szállítási cím megegyezik, akkor elég a számlázási adatok között megtalálható “A szállítási cím megegyezik a számlázásival” opciót választanod.

Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?
Igen, természetesen van lehetőséged elállni a vásárlástól a hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes és telefonos megrendelés esetén, de ez a jog csakis természetes személyeket illet meg, tehát nem vonatkozik céges/vállalati vásárlásokra. Ezen jog gyakorlásának további feltétele, hogy 14 napon belül meg kell történnie a termék visszaküldésének vagy szolgáltatónak való visszaadásának. A termék árának visszautalása 14 napon belül esedékes.

Hol tudok számlapótlási igényt bejelenteni és milyen átfutási idővel teljesül a pótlás?
Keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon, e-mail-ben vagy a bemutató termekben személyesen. A bemutató termek címét és nyitva tartását a Kapcsolatok menüben megtalálod.

Küldtem levelet az ügyfélszolgálatnak, mikorra várható a válasz?
Kollégáink folyamatosan dolgoznak a levelek megválaszolásán, melyek beérkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra. Néhány napon belül minden levelet megválaszolunk, türelmed kérjük!

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?
Ügyfélszolgálatunkat telefonon, e-mail-ben vagy a bemutató teremben személyesen tudod elérni.
A bemutató terem címét és nyitva tartását a Kapcsolatok menüben megtalálod.

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?
Panaszoddal, észrevételeddel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésedre. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésedet szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.