Gyakori kérdések

Hogyan módosíthatom személyes adataimat?
Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül a “Bejelentkezés” menüpontban tudod módosítani személyes adataidat.

Hol találhatok Innospot bemutató termet?
Az Ügyfélszolgálat menüpontra kattintva találod az innovációs pont elérhetőségét és nyitva tartását.

Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?
Webáruházunkba bejelentkezve a “korábbi rendelések” menüpont alatt tudod megtekinteni azokat.

Kupon felhasználási információk

Ha több terméket rendelsz, akkor a kupon kedvezménye a teljes rendelés végösszegéből lesz levonva, amennyiben minden megrendelt termék raktáron van. Ha egy vagy több termék nincs raktáron, akkor a kupon kedvezmény csak a rendelés leadásakor raktáron lévő termékekre lesz érvényes. Kedvezmények nem összevonhatóak, egy rendeléshez csak egy kedvezmény vehető igénybe: kupon kedvezmény, vagy leárazás. Kérjük figyelj arra, hogy 1 kupont, csak egyszer tudsz érvényesíteni, ha már felhasználtad, akkor azt sajnos nem tudjuk újra aktiválni. Ebből kifolyólag kérjük, hogy kuponjaidat megfontoltan használd fel.

Küldemény átvétellel kapcsolatos fontos tudnivaló!
A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.

Meghibásodott a készülékem, mi a teendő?
A termékedet postázd vissza, komplett csomagban, számlájával, garancialevelével, tartozékaival. Ez a lehető leggyorsabb módja a garanciális ügyintézésnek. Amennyiben ez nem megfelelő, természetesen személyesen is leadható ügyfélszolgálatunkon.

Bővebb felvilágosításért látogass el Garancia oldalunkra, ahol minden szükséges információt megtalálhatsz, valamint a szakszervizek legfrissebb listáját.

Mikor lesz kész a szervizelésre leadott termékem?
Kollégáink minden tőlük telhetőt elkövetnek, hogy a szervizelésre leadott termék mielőbb, hibátlanul visszakerülhessen hozzád, és természetesen haladéktalanul értesítünk, amint az elkészült. Amennyiben ez nem valósul meg 1 héten belül, érdeklődhetsz ügyfélszolgálatunkon. Kérjük, hogy a gyors beazonosítás végett készítsd elő a számlád sorszámát.

Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni üzleteikben?
Üzleteinkben többféle fizetési módra van lehetőséged, kérjük figyelmesen olvasd el a lenti tájékoztatót. Részletek

Mit jelent a csomag ajánlat?
Egyes termékeink csomagajánlatban is megvásárolhatóak. Ez azt jelenti, hogy a termékhez tartozó kiegészítőket kedvezményes áron adjuk a főtermék megvásárlása esetén. Minél több kiegészítőt vásárolsz, általában annál nagyobb a kedvezmény mértéke. A csomagajánlatokat mindig a termék adatlapján, a “csomag ajánlatok” fül alatt találod.

Mit jelent az árgarancia szolgáltatás?
Az árgarancia biztosítja, hogy amennyiben a termék ára a megrendelés után, de még a számlázást megelőzően csökken, vagy emelkedik, a vásárlónak az olcsóbb áron kerül kiszámlázásra.

Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?
A fiókodban ellenőrizheted a leadott megrendelésed. Ha az érdekel, hol jár a csomagod akkor a GLS tracking oldalon, a csomagszámod megadásával ellenőrizheted.

Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?
Amennyiben már számláztuk, vagy átadtuk rendelésedet futárszolgálatunknak, kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Üzleti célból szeretné velünk felvenni a kapcsolatot?
Kérjük erre e-mail címre küldjön egy pár soros bemutatkozást, melyből kiderül, hogy milyen formában szeretne velünk együtt dolgozni (pl.: tervező, kivitelező, viszonteladó, beszállítói partnerünk szeretne lenni) info@innospot.hu

Vállalati ajánlatot szeretnék kérni!
Ha egyedi ajánlatot szeretne kérni vagy az Ön elképzelése helyszíni bejárást, előzetes egyeztetést igényel, kérjük ezen elérhetőségeken keressen bennünket. info@innospot.hu

Magyar menü található-e a készülékben?
Ezzel kapcsolatosan mindig a termék adatlapján, a specifikáció fül alatt tájékozódhatsz. Amennyiben ott nem szerepel ez az információ, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Ki tudom próbálni a termékeket?
Bemutató termünkben lehetőség van minden kiállított termék kipróbálására. A Bemutató terem elérhetőségét és nyitva tartását a Kapcsolat fül alatt találod.

Régi használt termék leadható-e Önöknél?
Bemutató termünkben le tudod adni régi használt készüléked, mivel az veszélyes hulladéknak számít.

Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd!

Előre utalásos fizetés esetén mire kell figyelni?
Amennyiben ezt a fizetési módot választod, kérjük figyelj arra, hogy a közlemény rovatba fel kell tüntetni a megrendelésed számát.

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
Webáruházunkban lehetőséged van Online bankkártyás, Online Paypal, Utánvétes fizetésre és Banki átutalásra.

Hol találhatok Innospot üzletet?
Cégünk bemutatótermet üzemeltet melynek címét és nyitvatartási idejét az Ügyfélszolgálat menüben pontosan megtalálod.

Meddig vehetem át a megrendelt terméket? Meghosszabbíthatom az átvétel idejét?
Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy rendelésed átvételéről e-mailben tájékoztatunk. Bemutató termünkben 5 napig van lehetőséged átvenni a termékeket, utána automatikusan töröljük, az átvételi idő meghosszabbítására jelenleg nincsen lehetőség.

Mikor kapom meg a díjbekérő számlát?
A díjbekérő számlát akkor fogod megkapni, ha minden általad rendelt termék egységesen a Raktárban van.

Házhoz szállítással kapcsolatos néhány fontos tudnivaló
Házhoz szállítás csak hétköznapokon üzemel, munkaidőben. Néhány rendhagyó esetben, a forgalmi körülmények miatt a kiszállítás ideje kitolódhat. Megértésedet és türelmedet kérjük ezekben a kivételes esetekben. Fontos információ, hogy amennyiben azt látod küldeményed státuszában, hogy Kiszállítás alatt, ebben az esetben a kiszállítás pontos időpontjáról érdeklődj a futárszolgálatnál. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd.

Szeretnék házhoz szállítással rendelni, de az oldal nem engedi bejelölni az opciót, miért?
A számla megfelelő kiállításához szükségünk van bizonyos adatokra. Ezek a következők: számlázási név, cím, valamint egy érvényes mobiltelefonszám. Ha a számlázási címtől eltérő címre kéred a megrendelt termék kiszállítását, akkor egy szállítási címet is meg kell adnod. Ha a számlázási és szállítási cím megegyezik, akkor elég a számlázási adatok között megtalálható “A szállítási cím megegyezik a számlázásival” opciót választanod.

Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?
Igen, természetesen van lehetőséged elállni a vásárlástól a hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes és telefonos megrendelés esetén, de ez a jog csakis természetes személyeket illet meg, tehát nem vonatkozik céges/vállalati vásárlásokra. Ezen jog gyakorlásának további feltétele, hogy 14 napon belül meg kell történnie a termék visszaküldésének vagy szolgáltatónak való visszaadásának. A termék árának visszautalása 14 napon belül esedékes.

Hol tudok számlapótlási igényt bejelenteni és milyen átfutási idővel teljesül a pótlás?
Keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon, e-mail-ben vagy a bemutató termekben személyesen. A bemutató termek címét és nyitva tartását a Kapcsolatok menüben megtalálod.

Küldtem levelet az ügyfélszolgálatnak, mikorra várható a válasz?
Kollégáink folyamatosan dolgoznak a levelek megválaszolásán, melyek beérkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra. Néhány napon belül minden levelet megválaszolunk, türelmed kérjük!

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?
Ügyfélszolgálatunkat telefonon, e-mail-ben vagy a bemutató teremben személyesen tudod elérni.
A bemutató terem címét és nyitva tartását a Kapcsolatok menüben megtalálod.

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?
Panaszoddal, észrevételeddel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésedre. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésedet szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.